close
Vážení uživatelé,
16. 8. 2020 budou služby Blog.cz a Galerie.cz ukončeny.
Děkujeme vám za společně strávené roky!
Zjistit více

Vážení uživatelé,
16. 8. 2020 budou služby Blog.cz a Galerie.cz ukončeny.
Děkujeme vám za společně strávené roky!

Dnešní (ne)hudba

4. července 2016 v 15:26 | Jane |  Zamyšlení
Často přemýšlím, jestli je dnešní hudba, co se hraje v rádiích vůbec hudbou. Totiž, ty různé remixové písničky, kde se dvě slova opakují ppořád dokolečka, nebo tam radši není vůbec žádný text a to mluvení do rytmu, čemu někdo říká rap. Vážně se tomuto dá říkat hudba?
Tak třeba, taková rap hudba. Podle mě, je to jen o tom, složit text, kde říkáte, jak jste děsný borec, sehnat si nějaký beat, který stejně není váš a pak už jen text do beatu nějak odrecitovat. Do refrénu se raper buď pokusí něco "zazpívat" (tomu se totiž zpěv vážně říkat nedá..) a když zpívat neumí, natáhne si tam nějakou talentovanou holčinu, která mu to sice krásně zazpívá, ale dost možná jí to zkazí kariéru, až se pak v následném klipu bude raperovi věšet kolem krku v bikinách. Když už je řeč o těch klipech - v nich bude raper ověšen řetězy ze "zlata" na kterých je vyryto jeho "umělecké" jméno, čímž chce pouze naznačit, aby měl od nás velký "respekt", má přece zlato! V klipu samozřejmě nesmí chybět to nejlepší auto, ve kterém se bude projíždět spolu s několika ženami, které podstupují dnešní ideál krásy - velká prsa, velký zadek a útlé břicho - nejlépe na sobě budou mít nějaké bikiny, nebo další "odhalenější" oblečení, nebo taky nějaké obtažené šaty, o té tuně makeupu, bez které vypadají strašně.. Dále taky v takovém videu očekávejte cigarety a marihuanu, prootže to je přece "cool", ne? Když to tak tedy shrnu, raperská hudba, je pouze odrecitovaná básnička o tom, jak je raper děsně "hustej", když kouří, fetuje, holky ho zbožňují a má zlato, což nám taky potvrdí v jeho "skvělém" klipu.
A pak je tu ještě jeden tip dnešní "muziky", to bych nazvala nějakými remixy. Celá píseň (drásá mi srdce, to tak nazvat) je vlastně o tom, že hraje nějaký remix do nějž pak nějaký zpěvák namluví tři slova, která se sebou nemají vůbec nic společného (les, taxík a ovce), která pak DJ nechá náhodně přehrávat celé ty dlouhé 3 minuty písničky. V horším případě pak v téhle písničce nejsou slova žádná.. Co se pak videoklipu týče, většinou nemá s písničkou nic společného.. Takže třeba taková pláž, by se k písničce o lesu, taxíku a ovci určitě hodila! A nebo se celý klip odehrává na diskotéce, kde na tu "pecku" trsá spoustu lidí a náramně si to užívají..
A přesně proto radši poslouchám starší hudbu, ikdyž někomu přijdu jakó podivín. Aspoň můžu říct, že poslouchám HUDBU, a ne něco, co někdo hudbou pouze nazývá. Tohle je pouze můj názor a neurážím nikoho konkrétního. Doufám ale, že nejsem jediná, kdo si tohle myslí, ráda bych se dozvěděla váš názor v komentářích, klidně se rozepiště..
 

16 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 TheAzer TheAzer | E-mail | Web | 4. července 2016 v 18:01 | Reagovat

Souhlasím s tím, že rap se nedá ani náhodou nazvat hudbou, protože recitování s metronomem na pozadí a ještě s texty, které pomalu ve většině případů nedávají ani smysl fakt s opravdovou hudbou nemá nic společného.

Já se na to dívám tak, že to, co nedá nějakou práci tak se nedá považovat za hudbu. Stejně tak, jak si to psala výše. Z vlastní zkušenosti vím, že pokud chci na kytaře zahrát nějakou opravdovou hudbu (rock,metal), tak to trvá neuvěřitelně dlouho, než se ji naučím pořádně zahrát. Nemluvím vůbec o tom, kdo tu skladbu složil. A protože většina těch remixů je tvořena vlastně na místě, tak to taková věda nebude, ne?
Jaký je tvůj názor na metalovou hudbu? Taky se často setkávám s lidmi, co tvrdí, že metal není hudba, a tak mě zajímá tvůj názor. ;-)

Mimochodem, tvůj postoj mě zaujal, a tak bych se s tebou rád domluvil i na nějaké spolupráci, třeba na společném článku. Pokud budeš mít zájem, tak mi dej vědět. :-)

2 L. L. | Web | 4. července 2016 v 18:08 | Reagovat

Asi nebudeš znát Prago Union, co? :) Hip hop má totiž svůj high end a low end, stejně jako všechny ostatní žánry, rock a metal nevyjímaje.

3 Ginger White Ginger White | Web | 4. července 2016 v 18:41 | Reagovat

To znám, také nemusím moderní hudbu. :-)

Pravda ale je, že odsoudit nějaký styl, například rap, je nespravedlivé, i když se ti to nelíbí. Každý styl má dobré a špatné muzikanty a za veškerou hudební tvorbou, i tou moderní, stojí spousta práce a snahy. :-) Každému se líbí něco jiného a tak říkat o něčem, že to není hudba nebo se to nedá poslouchat, není podle mě fér.

Ale naprosto tě chápu. Taky se v moderní hudbě moc nepohybuju a ám radši tu starší tvorbu. Také na mě lidé koukají jako na podivína. Já si ty pohledy ale užívám. :-D

4 Heaven Heaven | Web | 4. července 2016 v 19:27 | Reagovat

S něčím souhlasím - hlavně s tím rapem. Hlavně český rap, to je fakt trága. Určitě existují i lepší muzikanti, jako je např. Eminem. Je to názor každého. Rap nemusím, ale nebudu někomu říkat, ať ho neposlouchá - ať si poslouchá co chce.
Nemůžu říct, že všechna moderní hudba je špatná. Znám snad všechnu hudbu světa? Těžko. Někdo řekne, že rap je špatný, protože je to recitování blbýho textu, jiný řekne, že metal je bezduchý řvaní a nemůžeš říct, kdo má pravdu, protože je to věc názoru. Samozřejmě existují i vyložené "sračky", co si lidi publikují na Youtube, ale to taky nejdou všichni...
Mně se třeba líbí taneční hudba. Ne všechna, ale určitý písničky ano. Některé písničky, hlavně ty klubové, jsou takové, že ti to jen hraje v pozadí a nemusíš tomoc poslouchat. Pak jsou tu jiný žánry, u kterých rozebíráš text a podobně. Mám ráda jednu písničku, která má snad jen dvanáct slov a nepřipadá mi to hloupý... Některý jsou zase instrumentální a taky se mi líbí...
Jako taky si občas řeknu, co to zase pouštějí v rádiu, protože tam pouští hlavně ten střední proud a moje oblíbený skladby od indie kapel tam prostě nikdy nebudou, tak to prostě vypnu. Podle mně se dříve hrály i v těch rádiích lepší písničky, ale možná se musí jen nechat uležet, nevím :D

5 comeongirl comeongirl | E-mail | Web | 4. července 2016 v 19:30 | Reagovat

[1]: Můj názor na metal? (wow, ještě se mě nikdy na můj názor nikdo nezeptal..) Jo, metal je dost super, rozhodně lepší než rap.. :D Osobně dávám přednost rocku a punku, ale existuje i pár metalových skupin, které mám fakt dost ráda, takže jo, metal můžu. A co se týče toho, že někdo tvrdí, že metal není hudba, to si myslím, že není pravda. :-? Rozhodně to dá víc práce než rapové písničky, já osobně bych to hudbou nazývala, ikdyž to je často jen vyřvávání do mikrofonu, texty na rozdíl od těch rapových dávají smysl a hudba kolem toho není jen prázdný, nudný beat, takže ano, metal považuju za hudbu, za dost dobrou hudbu. ;-)

Co se týče spolupráce, určitě bychom se domluvit mohli ;-) Společný článek by mohl být super.

6 comeongirl comeongirl | E-mail | Web | 4. července 2016 v 19:34 | Reagovat

[2]: Od Prago Union jsem pár písniček slyšela, jen prostě rap hudbu nijak nemusím a ani ji nechápu. ;-) PU jsou ale podle mě, co se toho ve článku týče vyjímka.. :-? Článkem jsem narážela spíš na zahraniční tvorbu.

7 comeongirl comeongirl | E-mail | Web | 4. července 2016 v 19:38 | Reagovat

[4]: Pravda, to co dnes pouští v rádiu stojí dost za prd.. :-x Instrumentální hudbu jsem tímto nemyslela, některá se mi taky líbí.. :-D (Znáš Yirumu?) To co někdo dává na Youtube je často vážně odpad, to je taky pravda.. :-P

8 naoki-keiko naoki-keiko | Web | 4. července 2016 v 20:22 | Reagovat

Já spíš mám pocit, že v rádiu hrajou stále dokola ty starý pecky, že člověk by podle rádia nepoznal, co se dneska hraje za muziku :-D
Na rap, musíš mít myslím hlas a ty písničky si skládat sám a umět to odrecitovat- to mám od spolužáka, který rapuje- a nebylo to až tak špatné i když to není můj styl.
Na videoklipy se radši vůbec nedívám, snad jen na klipy od japonské ženské skupiny Kalafina, které bývají velmi pěkně udělané a nikoho snad neurážejí.

9 Wnaty Wnaty | E-mail | Web | 4. července 2016 v 20:46 | Reagovat

Já poslouchám rock a jsem happy :-D. Red Hot Chilli Peppers, Sum 41, Three Days Grace, Green Day, ty nezklamou :-).
A pak moje srdcovka - Lana Del Rey :-).

10 R. R. | Web | 4. července 2016 v 21:22 | Reagovat

přijde mi to jako poněkud omezenej názor. všechno se dá najít v dobrý a špatný verzi... sama nesnáším, když někdo uráží hudbu, kterou poslouchám a hádám, že ty to asi taky nemusíš, tak proč dělat to stejný, ne?
hudbu v rádiu taky nemusím, ale nikdo mě nenutí to poslouchat, takže sem tam to překousnu, popřípadě se pobavím a dál neřeším.

11 reveriedreams reveriedreams | E-mail | Web | 4. července 2016 v 21:26 | Reagovat

Já osobně poslouchám hlavně metal a rock (některé písně jsou až z šedesátých let, ale většinou se pohybuji od osmdesátek po současnost), takže bych s tebou mohla souhlasit. Takové hudbě, co popisuješ, se vážně nedá říkat hudba. No, stále je to ale lepší než techno, trance a podobné elektronické nesmysly, ty jsem byla nucena několikrát poslouchat a z těch přesmyček mi málem přeskočilo.

Ale zase si myslím, že i v tom rapu, a, i když skřípu zuby, snad i v elektronických nesmyslech, se dá najít něco, co by se dalo považovat za kvalitní hudbu. Ale já jsem ještě na nic takového nenarazila.

Co se týče videoklipů, osobně mě takové ty obyčejné videoklipy neskutečně vytáčejí. A to bohužel i od kapel, které poslouchám. Potřebuji prostě něco, co neobsahuje štíhle holky s velkým zadkem a psy, večírky, drahá auta a zlaté řetězy. A osobně jsem alergická i na synchronizované tanečky. A pak si něco, co neobsahuje ani jedno, hledej.

12 reveriedreams reveriedreams | E-mail | Web | 4. července 2016 v 21:29 | Reagovat

*Prsy. Pejsi mi nevadí :-)

13 Doktorka se srdcem Doktorka se srdcem | E-mail | Web | 4. července 2016 v 21:52 | Reagovat

Článek bych si přečetla, ale číst slova v obrázku je obtížné ;-) (dívala jsem se ve Firefoxu i IE).

Napsala bych ti to do "Zpráva autorovi", ale nemáš.

Jinak se mi design ale moc líbí - rozhodně originální a přitom decentní :-)

PS: do Nastavení--sekce Blog--Statistiky
dáš v TOPlist POUZE svoje ID (pokud to tedy nemáš takhle "rozbité" schválně).

14 merlik6886 merlik6886 | 4. července 2016 v 22:51 | Reagovat

souhlasím, tento článek mě opravdu potěšil, neboť ukazuje, jak to se současnou českou(a nejen českou) hudbou vypadá. Osobně poslouchám trampskou hudbu, country a něco od Jarka Nohavicy, K. Kryla atd.
A občas si i poslechnu rakousko-uherskou hymnu, to je totiž jahůdka.

15 L. L. | Web | 4. července 2016 v 23:33 | Reagovat

[6]: Zas až taková výjimka to není, v zahraničí je spousta rapperů, kteří dělají skvělou hudbu, a rapová scéna je dnes tak rozsáhlá, že si z ní skoro každej vybere to svý. Já tě chápu, taky mám pár žánrů, který moc nemusím, ale v životě bych si nedovolil kritizovat žánr jako celek kvůli pár kapelám, co jsem slyšel v rádiu. Kritizovat nějakýho umělce je OK, ono spousta rapperů nestojí za nic, ale přijde mi teda dost blbý napsat o něčem tak rozsáhlým jako je rap (nebo elektronická hudba nebo cokoli jinýho), že to nestojí za nic a není to hudba, když ten žánr vlastně ani pořádně neznáš.

16 comeongirl comeongirl | E-mail | Web | 5. července 2016 v 10:14 | Reagovat

[9]: Nápodobně, Green Day jsou nejlepší!!

17 comeongirl comeongirl | E-mail | Web | 5. července 2016 v 10:17 | Reagovat

[13]: Moc se omlouvám, design už se snažím dlouho opravit, ale úplně nevím jak na to, doufám, že se to povede co nejdřív. Co se toplistu týče, není to schválně, každopádně to spravit nedokážu, protože už ID zadané mám.. :/

18 Doktorka se srdcem Doktorka se srdcem | E-mail | Web | 5. července 2016 v 10:21 | Reagovat

[17]: Neomlouvej se, to mně promiň. Vidíš, to mě nenapadlo, že za tím zas mohou stát technické problémy, ačkoliv jsem o tom psala teď celý článek...

S tím ID je to divný: mně tohle dělalo, když jsem tam zkopírovala celej ten html text - a když jsem zadala obyčejně číslo, tak se to vyřešilo (tedy aspoň myslím, už je to dávno)...

Tak já si tě zkopíruju do Wordu ;-)

19 Doktorka se srdcem Doktorka se srdcem | E-mail | Web | 5. července 2016 v 10:49 | Reagovat

No a teď k článku: přes svůj titul mám dost hluboké hudební vzdělání, takže se dá říct, že hudbě rozumím:
nedávala bych všechno do jednoho pytle. Já dělím hudbu na dobrou a špatnou. Sama rap neposlouchám, ani metal, ale už jsem slyšela jak super rap tak super metal skladby (i když uznávám, jsou to fakt čestné výjimky). Když je to dobrý rap, tak mám dobrá slova a super hudbu.

I ta tuc-tuc hudba je někdy (alespoň pro mě) krásná, když má melodii (často je motiv právě z vážné hudby - v ČR málo).

20 TheAzer TheAzer | E-mail | Web | 6. července 2016 v 8:32 | Reagovat

[19]: Taky se mi jednou stalo, že jsem byl v klubu a hráli tam tu "tuc tuc" hudbu a mě to chytlo natolik, že jsem na ni začal tancovat. Nejspíše to bylo tím, že jsem byl v dost podnapilém stavu. Takže bych k tvému komentáři rád dodal, že i ta "tuc tuc" hudba je někdy krásná, pokud je ale člověk máznutej. :-D :-P

21 Doktorka se srdcem Doktorka se srdcem | E-mail | Web | 6. července 2016 v 11:42 | Reagovat

[20]: To tě asi zklamu, protože já ještě NIKDY nebyla opilá :-) Alkohol mi prostě nechutná.

A jak píšu, je otázka, zda jsi to, co občas poslouchám já, vůbec slyšel, protože v ČR je této hudby fakt minimálně. Spíš na netu, ale musíš vědět, co hledat.

22 bonneris bonneris | Web | 14. července 2016 v 13:42 | Reagovat

Achjo, našla jsem dalšího člověka, kterej je v tomhle ohledu tak trošku průderní stejně jako já :D Máš pravdu, to co se dnes "zpívá" přímo rve uši. A nejlepší jsou ty (polo)nahý baby, co se tam nakrucujou. Protože kdyby tam nebyly, tak to video si ani nikdo nepustí. Když jsme jeli do Anglie se školou, nějaký volové tam pouštěli Skrilexxe a vážně nevím, jestli tam hrála pořád dokola ta samá písnička nebo jestli jsou vážně všechny úplně stejný, nicméně dvacet hodin jsem byla nucena to poslouchat, protože nebyli schopní to vypnout ani pod pohrůžkou pěstí od mého spolužáka :D Jsem taky asi trošku staromódní, klidně si pustim Eltona Johna, Abbu a Beatles. Mnohem radši to než být cool a zapadnout mezi dav trsající na projevy epileptického záchvatu od skrilexe.

23 Krush Krush | E-mail | Web | 19. srpna 2016 v 14:09 | Reagovat

Nekritizovat, každému se líbí něco jinýho! Nemůžeš říct, že tehda bylo lepší toto a tohlencto a dnes tamto a tamhleto.
Zkrátka hudba je jen jedna.:-)
Hudba se dá říkat i dvouma tónum doucích za sebou.:-!
Takže, to co je podle mně super hudba, podle tebe to třeba skládají "nehudební" Hudebníci.
Taky se to ale často skládá přez PC.
PS.: Doporučuji z layoutu odstranit kytky, nedá se to číst :-(

24 Krush Krush | E-mail | Web | 19. srpna 2016 v 14:13 | Reagovat

[1]: To říct nemůžeš.
A vydíš, též lidi (někteří, ne já) říkají že Matal nebo Rap (ty) není hudba.
Víte co lidi? Je tu pravda jen to, že HUDBA JE HUDBA! Další jsou jen kecy a hovadiny!

25 Wendy Wendy | E-mail | 19. srpna 2016 v 14:19 | Reagovat

Nenávidím tě..!
Čtu první článek se kterým s.. so.. sakra. Já ti asi neřeknu. Snad víš co myslím ne? Takový to "přikývnutí".
Jsem ráda,že tyhle sracky vadí o někomu jinymu než jen mě ^^

26 Moderní Viking Moderní Viking | Web | 19. srpna 2016 v 14:45 | Reagovat

Každá hudba je dobrá k něčemu jinýmu :D. Vážná hudba, pokud chceš relaxovat. Metal, rock a punk jsou ideální když jdeš do posilovny zvedat něco těžkýho. Rap? Pokud jsi cikán a chceš zamachrovat před nějakýma vylízanýma krávama, stačí to pustit z mobilu a jsi king. A dubstep, drum and bass a další elektronická hudba? Ta prostě patří na diskotéku. Normálně to neposlouchám, ale na diskotéku se to hodí. Když chtěj lidi zapařit, tak je jasný, že nebudou poslouchat nějakýho Franka Sinatru kupříkladu.

27 Lucka Lucka | E-mail | Web | 19. srpna 2016 v 14:51 | Reagovat

Nemůžu říct, že se rap nedá poslouchat-řeknu jen, že JÁ ho nemůžu poslouchat bez krvácejících uší, stejně jako většinu techna, tekna nebo podobně (přiznám se, že vlastně ani nevím, jak se to píše :D). Já poslouchám Simona & Garfunkela, Green Day, Rammstein, RedHoty, Offspring, Michala Tučného, Greenhorny, Spritual kvintet, ale třeba i Linkiny, takže mám dosti široký záběr, ale z rapu je mi na blití a vlastně je mi na blití i z většiny popových zpěvaček. :D Ale chápu, že někomu se to může líbit-každý má jiný způsob vyjadřování.

28 Ann Taylor Ann Taylor | Web | 19. srpna 2016 v 15:39 | Reagovat

[17]: Rozšiř stránku. Tohle se fakt čte dost těžko.

29 T. T. | 19. srpna 2016 v 15:42 | Reagovat

[26]: Vážná hudba jako relaxace? :D Tak to nevim teda... ale je fakt, že chodím na konzervu, tak to mám asi zkreslený z těch hodin cvičení, no :D.

Rap bych označila spíš za hlasový projev, ne hudební žánr, to, o čem mluvíš v článku, je asi spíš hiphop/r'n'b . Co se ovšem otravných písniček z rádia týče, JE to prašť jako uhoď xD. Nicméně je fakt, že rap používají i kapely v jiných žánrech a tam to rozhodně není tak zlý (napadají mě teď Hollywood Undead nebo Linkini). Nicméně chápu, proč ti ty blbosti z rádia lezou na nervy. Taky to nemůžu vystát, ale hudbou se to nejspíš nazvat dá... Když se hudnou dají nazvat nějaký skřípavý pazvuky skladatelů "klasiky" z druhý poloviny minulýho století, dá se tím nazvat i tohle...

Víš ale, co měuklidňuje? :P Hudba z rádia rozhodně není to jediný, co současná hudba nabízí, je to jen cosi, co má nějak určovat trendy nebo co já vím... a je to hloupý. Ale v současný době existuje strašně moc zajímavých kapel, akorát to chce vyhýbat se evropě 2 :D. A že máš radši starší písničky? Taky poslouchám hafo věcí, který někdo s klidem označí za "oldies" (a já mám pak chuť ho zabít xD), ale často mě napadá, že v dobách, kdy ty písničky vznikaly, bylo taky v rádiu plno špatných kapel a debilních soudobých výstřelků, akorát se na to nejhorší asi zapomnělo... proto to působí, že před pár lety byla samá super hudba, ta špatná není nikde moc vidět :P. A to mi dává naději, že to s tou dnešní scénou nakonec nebude tak zlý :D :D :P.

30 daisy-moon daisy-moon | E-mail | Web | 19. srpna 2016 v 16:23 | Reagovat

Celkově rap nemám ráda, ale ačkoliv je většina raperů přesně takových, jaké jsi popsala, tak například Eminem se ve svém žánru prosazuje dost kvalitně. Ale co se týká drumové hudby, musím s tebou stoprocentně souhlasit. Neříkám, že nějaká chytlavá melodie nemůže být pěkná i beze slov, jenže to by všechny tyhle ty hity nemohly být skoro stejný! Já v nich kolikrát nerozeznám ani rozdíl. Nejhorší na tom je, že poslední dobou nikdo nic jiného neposlouchá, a toho, kdo má svůj vlastní styl, odsuzují... Třeba mě... Spolužáci nechápou, proč jdu radši na vesnickou zábavu, kde mi živá kapela zahraje Chinaski, Mandrage a Kabáty, při kterých si můžu pořádně vyřvat hlasivky, než do smradlavýho klubu plným zdrogovanejch lidí...
Přesně jak zaznělo v předchozím komentáři, i dnes se najdou ti praví interpreti, kteří sice nelámají rekordy v počtu zhlédnutí na youtube, ale jsou stokrát lepší než "radiovky". Starší písničky jednoho dne dojdou a ty si stejně budeš muset najít něco nového. Přeju hodně štěstí s hledáním, mně to trvalo dlouho, ale nakonec jsem ten svůj styl přece jen objevila. :)

31 KaTHulle KaTHulle | 19. srpna 2016 v 16:34 | Reagovat

Mě se taky tahle hudba nelíbí, nevím co se komu líbí na duc duc muzice - mluvím teď o house, na kterou se ani nedá tancovat. na DnB si alespoň trochu zaskáčeš, ale na house?
A aj rap je takovej podivnej, ale neposlouchám ho tak vůbec nevím, třeba maj i smysluplnější texty.
Jako neodsuzuju nikoho kdo to poslouchá a komu se to líbí, protože sto lidí, sto chutí. Moc se mi nelíbí na tomhle článku, že tu hudbu jakokdyby zesměšňuješ.. A vím, že i moje oblíená kapela, když jsem byla v pubertě se stala neoblíbenou u spousty lidí, a proto se vyvaruju nějakejm posměšnejm kecům na účty hudebních interpretů. Když se mi to nelíbí, tak o tom nemluvím, jen když se mě někdo na to zeptá.

32 Amb Amb | 19. srpna 2016 v 17:39 | Reagovat

Kedysi som rap neznášala, no potom som zistila, že nie každý raper je taký, ako je opísané v tomto článku. :) Niektoré rapové pesničky majú zaujímavé správy a dajú sa na rozdiel od iných aj počúvať, viz dva príklady od môjho obľúbeného YouTubera:
https://www.youtube.com/watch?v=vYoapICIfeE&list=PL6DA1502C5DDC0317&index=3
https://www.youtube.com/watch?v=8xe6nLVXEC0&list=PL6DA1502C5DDC0317&index=4

33 sarushef sarushef | Web | 19. srpna 2016 v 18:04 | Reagovat

Já ti nevím, co bereš jako aktuální hudbu, a je pravda, že pár takových ultrashitů je, ale i tak, nemyslím si, že by tohle se to dalo brát obecně.

34 Jeeperka Jeeperka | Web | 19. srpna 2016 v 18:20 | Reagovat

Mluvíš mi úplně z duše, taky nechápu, jak se dnešní generaci může tak líbit hudba beze slov o nesmyslných beatech. Poslouchám hudbu z 80. let a jsem na to hrdá. Proč? Protože tehdy ty písničky měly aspoň nějakej text co měl význam.
A já si naopak myslím, že tvůj názor na dnešní hudbu se DÁ brát OBECNĚ. Všechno jsou to prostě hovna.

35 I am Jane I am Jane | Web | 19. srpna 2016 v 18:27 | Reagovat

[34]: Hezky a trefně napsaný ;-) .

36 Káťa Káťa | 19. srpna 2016 v 18:39 | Reagovat

Pravda pravdoucí... Ale jestli si připadáš jako podivín, když posloucháš starší hudbu (i když - co znamená starší?), tak tě uklidním - já celé dětství neposlouchala nic jiného než klasiku, především opery a teď (je mi 17) jsem si už sice našla cestu i k populáru, ale ke klasice se stejně vždycky strašně ráda vrátím... Pro představu - jsou opery u kterých jsem v divadle schopná bulet jako většina holek u Titanicu. :-D

37 Inka Inka | E-mail | Web | 19. srpna 2016 v 18:43 | Reagovat

Mě nejvíc fascinují ty rádoby "romantické" písničky, kdy zpěvák (popř. zpěvačka) celou dobu jen fňuká, jak mu jeho protějšek zlomil srdce a vysál z něj veškerou touhu žít. Text povrchní a opakující se stále dokola. Tohle jde napříč všemi žánry, ale nejhorší jsou v tomhle snad čeští rapeři - a že těch blitek sestra poslouchá fakt hodně!
Jinak moderní hudbu taky moc nemusím, ale když se to jiným líbí, ať si to poslouchají, ne?

38 Šíryen Šíryen | E-mail | Web | 19. srpna 2016 v 20:05 | Reagovat

Jsi můj člověk. Ano, ano, ano.
Dovedu si představit, že mnoho lidí podobně odsoudí třeba metal, trip hop, glam,... a vlastně jakékoliv žánry.
Nicméně... všechno toto si dovedu obhajit. Dovedu najít důvody, pro které je "každa" hudba kouzelná. U moderních rádiových písní, které popisujes, se mi to ale dosud nepovedlo.

39 retrofeeling retrofeeling | Web | 19. srpna 2016 v 20:25 | Reagovat

Za 10 let budeme s nostalgií vzpomínat na tyhle hity :-) Opravdu! Kdysi jsme nadávali na 90s disko a jak se to teď s radostí poslouchá! :-)

Jinak dnešní hudba odpovídá tomu, co chce většina lidí - jednoduchost, nic složitého, nic na přemýšlení... V lecčems to o naší společnosti vypovídá (a netvrdím, že to musí být negativní :-) )

40 Ainowa Ainowa | Web | 19. srpna 2016 v 20:38 | Reagovat

Jsou rapeři a "rapeři", o těch druhých píšeš v článku a s tím trochu souhlasím. Na druhou stranu, nevzniká v současnosti jenom "špatná" hudba. (ačkoliv žádná hudba není špatná, hudba je prostě hudba) Vždyť stále hrají Linkin Park i Green Day (a všimla jsem si, že zrovna tyhle dvě skupiny posloucháš) a na očích rozhodně jsou, dokonce je hrají i v českých rádiích.
EXISTUJÍ polopopové písničky, které zná každá husička a ZÁROVEŇ mají myšlenku. Napadá mě teď třeba Pumped Up Kicks od Foster The People. Ne všechen mainstream je sračka, stejně jak jako ne všechen underground je neobjevený zlato :)

41 ilovenature ilovenature | Web | 19. srpna 2016 v 20:43 | Reagovat

Souhlasím. Pár rapů je sice dobrejch, ale fakt jenom pár... no a remixy? Výmysl moderní doby, který je úplně zbytečný!!!! Já radši metal od Rammstein.🎸

42 Jess Jess | 19. srpna 2016 v 21:06 | Reagovat

Nemáš poslouchat sračky. Co víc říct.

43 Raja Luthriela Raja Luthriela | Web | 19. srpna 2016 v 21:37 | Reagovat

No, je pravda, že rap už je takový mezník mezi hudbou a recitací.
A víš že znám i rapery, kteří občas mluví i o něčem inteligentnějším? Ale je jich hrstka a zrovna ty mi v rádiu nehrají.
Ne, taky neuznávám hudbu, dnešního mainstreamu. Raději poslouchám hudbu, co je z dnešní doby, ale jde mimo střední proud. Takový folk metal je nejideálnější.

44 Johnny Johnny | Web | 19. srpna 2016 v 21:39 | Reagovat

Ja mám tiež radšej staršiu hudbu a rap nepočúvam, ale tento článok mi príde ako Krížová výprava proti nepriateľovi, ktorého si prispôsobuješ tak, aby si na neho mohla kydať. Aj moderná hudba je hudba. Aj rap. Nebuď pozér :-?

45 zahalena-v-temnote zahalena-v-temnote | 19. srpna 2016 v 22:38 | Reagovat

Hezky napsaný článek. Z části s tebou souhlasím :-)

Rap nemusím vůbec. Pro mě to není hudba. Podle mě, do "melodie" umí kecat každý. Nebráním se tomu, když mi někdo něco pustí, ale poslouchat to vážně nepotřebuji. Mám ráda, když má písnička melodii a člověk si může zaspívat. To je zároveň reakce i na druhý "styl" hudby o kterém píšeš. Když je to jen "tuc, tuc" a žádná slova, tak je to vymývárna mozků, která se sice občas hodí, ale člověk by z toho za chvíli zblbnul...

Já mám ráda především pop, rock a metal :-) ale nebráním se ničemu, když se to dá poslouchat ;-)

46 sabča sabča | Web | 20. srpna 2016 v 0:01 | Reagovat

tohle jsem si se zájmem přečetla, máš naprostou pravdu :-)

47 Tamao-chan Tamao-chan | Web | 20. srpna 2016 v 7:39 | Reagovat

Amen k tomu, co jsi napsala!
Já jsem hodně citlivá na to, co kdo poslouchá a sama jsem svým hudebním vkusem lehký outsider. Poslouchám rock a metal, ale rock český (spíš z minulého století) a metalové skupiny, o kterých většina mých vrstevníků ani neví a přecijen, to není právě "IN", že...
A sama mám pocit, že mi krvácí uši, když slyším, to co se teď všeobecně poslouchá...
A vrcholem pro mě bylo, když mi můj mladší bráška odpověděl na otázku, že poslouchá rap a Slzu... Jasně, každý ať si poslouchá co chce, ale já prostě asi nikdy nepochopím, jak někdo může poslouchat nepovedené recitátory "hlubokomyslných" textů...

48 Anonym Anonym | Web | 20. srpna 2016 v 7:58 | Reagovat

Nevím, kdy jsi viděla nebo slyšela ten rap, co popisuješ. Pokud si ale najdeš ty správné interprety, tak nesplňují ani ten text o sobě, ani ty videoklipy. A mají rozumnější text, než mnozí zpěváci této doby. Je ale jednoduché odsuzovat rap, který tu byl před x lety, a ještě podle jednoho interpreta.

49 Cíťa Cíťa | Web | 20. srpna 2016 v 8:41 | Reagovat

Nevím co jsi poslouchala, ale já takový rap neznám. No jasně člověk prostě nesmí poslouchat Ektora a podobné druhy rakovin... Rozhodně ale nesdílím tvůj názor. Moc ráda poslouchám Eminema a když přidáš nějaký funky beaty máš tu hned i Die antwoord :-D. Co se týče Elektra, housu atd. tak jen málokdo ví, že i takových pár beatů dá práci. Jasně někteří DJ mají ty beaty strašně ohrané a nepříjemné, ale to už záleží na daném umělci. Jasně taky radši dám přednost rocku atd.  ale v tvém věku jsem taneční hudbu milovala :-D. Neměla bys házet všechny do jednoho pytle. Existuje dobrá a špatná hudba a to že se ti daný žánr nelíbí nemusí znamenat že je hned špatný celý ;).

50 Anita Anita | E-mail | Web | 20. srpna 2016 v 12:46 | Reagovat

Pokud se nedá rap považovat za hudbu, tak to doslovné zvracení do mikrofonu, co předvádějí heavy metalisti je uměleckým dílem? :D Všechno je to jenom o rozdílném vkusu. Rap je odrecitování, metal je takový veřejný vymítání ďábla a takové ty typické zamilované songy nám připomínají kňourající kočku. Rap není vždy jen o egotripech, kde se rapper snaží ukázat, co všechno má, jak je cool a jakej má pořádnej bourák. Ano, to nebaví ani mě, co rapové scény sleduju už vlastně odmalička. Najde se hodně rapperů, který mají texty o životě (ne ty o ulicích, ale o skutečném životě), znám rappery, který mají klipy vyskytující se někde v přírodě, pozitivní. Nemůžeš hodnotit rap celkově jenom po pár shlédnutí těch rádoby rapperů. :)

51 K. K. | Web | 20. srpna 2016 v 12:49 | Reagovat

Za poslední čtyři roky se moderní "hudba" strašně změnila. Dříve jsem ji byla schopna poslouchat, protože se většinou objevily super písničky a taky jsem neuměla anglicky tak, jak umím dneska. Dneska si písničku poslechnu, když se mi líbí, najdu si text (většinou to dělám u písniček od Nicki Minaj, Rihanny apod.) a pak je většinou přestanu poslouchat, protože nepotřebuju slyšet, jak holka nutně potřebuje o*ebat a být d*vkou!

Raději si poslechnu něco od Queenů, Elvise nebo Michaela Jacksona. A celkově poslouchám raději starší hudbu, i když ne vše mi sedne a líbí se mi, ale upřímně mám v počítači více starších a podle mě taky daleko kvalitnějších písniček, protože ony mají (ne všechny samozřejmě) rozumný text a navíc jde zpěvákům (většinou) rozumět, co to vlastně zpívají, takže se člověk pak nezhrozí, když si text písničky najde!

A co se dnešní hudby týče, dost si písničky vybírám. Jsem ochotna poslouchat ty zadek-sex-drogy písničky ve společnosti lidí, kteří prostě neví, že existuje i jiná hudba, ale doma si raději pustím jinou "moderní" hudbu, jako je např. Erutan, Faun, Omnia, ale i Sia je skvělá zpěvačka. Mám ráda zpěváky a umělce, o kterých se třeba mezi lidmi moc neví nebo nemluví, ale mají opravdu co nabídnout! Problém pak ale je takovou hudbu objevit. ;-)

Co se rapu týče, nepreferuji ho, ale občas se najdou velmi kvalitní rapoidní písničky. KALI - Dosnívané je moje hodně oblíbená. Ale většinou jsem narazila na hodně podobně laděné (buď jsou extrémně sprosté a oplzlé, nebo se v nich furt zpívá o lásce a holkách).

Ale určitě souhlasím s tím, že velká část písniček vycházejících z rádia se moc poslouchat nedá (zase záleží na stanici). Brácha onehdá poslouchal rádio a hráli, tuším, "Sia - Cheap Thrills". Já si říkala, že to zní blbě. On to byl remix. Ale brácha to jinak nezná, protože z té stanice hrají jen remixovanou nebo přetuc-tuc-vanou hudbu.

52 gg gg | 20. srpna 2016 v 14:03 | Reagovat

Yep, rap není hudba, je to jen forma, stejně jako např. growl nebo screamo.

53 gg gg | 20. srpna 2016 v 14:06 | Reagovat

Jinak dnešní hudba je skvělá, ale člověk musí hledat spíš v undergroundu :)

[50]: V Heavy metalu se neřve, pleteš si to s death metalem.

54 oberynm oberynm | E-mail | Web | 20. srpna 2016 v 14:59 | Reagovat

Ahoj, já osobně nepreferuji žádný styl hudby. Poslouchám dá se říct vše, od rapu, přes disco až po važnou hudbu. Je pravda že rap je něco co bych také uměním nenazval, ale i v rapu jsem si našel dobrá a poslouchatelná díla, ale něco takového v rádiu neuslyšíš, rádia jsou komerční firmy, které musí generovat zisk a co hrají je vedlejší pokud mají zisk. Z tohoto důvodu rádio neposlouchám, hudbu si hledám a vybírám sám. Vytvořil jsem si sbírku asi 1000 skladeb a jsem celkem happy. Zrovna jedu v metru a poslouchám skladbu od Vivaldiho, které předcházela the lion sleeps tonight. Mám to bez keců a reklam.
Celý svůj komentář chci uzavřít tak, že i nejhorší raper může vytvořit něco co se bude líbit, ne zrovna mě :-D ,ale na světě nás je opravdu hodně.

55 Sisse Sisse | Web | 20. srpna 2016 v 19:53 | Reagovat

Z půlky s tebou souhlasím, ale zase na druhou stranu. Rapeři nejsou všichni jen o kurvičkách, autech, a třech slovách co se opakují. Občas to má něco do sebe, text ze života a některé písničky jsou fajn :)

56 (*-*) (*-*) | 20. srpna 2016 v 20:02 | Reagovat

Na tohle téma my se bavíme často :). Rap je generátor náhodných slov a retro u nás hraje 24 hodin denně, a jelikož je mi 13 a někde řeknu že mám ráda retro, lidi na mě čumí jak na nějakého retarda :-D

57 Daisy Daisy | Web | 20. srpna 2016 v 22:18 | Reagovat

Podle mého je rap jiné ztvárnění hudby. Samozřejmě to není zpěv ale rap a někdy si to zkis nafrázovat a zarapovat do rytmu a uvidíme :). Není to jen tak. Přesně jako není jen tak namixovat hudbu. Navíc ty klipy co jsi popsala tuna zlata,holky a káry to je z nějakejch 80-90 let.. Dneska teda nikde nic takovýho nevídám a například česká a slovenská scéna je plná uvědomělejch umělců, kteří mají své texty o něčem a kolikrát mě až zamrazí jak pravdivý to je. Neříkám ti ať to posloucháš. Nelíbí se ti to a to chápu, ale takovejhle názor? Žiješ v krabici, že vidíš jen to špatný a nedokážeš to zobjektizovat? :)

58 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 21. srpna 2016 v 11:15 | Reagovat

Rap? Je skvělá záležitost! Z českých vod se stačí podívat na třeba takový WWWčka. Je to boží. Stejně jako spousta zahraniční produkce. Například texty právě českých WWW jsou dokonalý. Rap dokáže být krásná a citlivá záležitost, stejně jako jeho schopnost ukazovat například na současné globální problémy. Ze zahraničních nabídnu například Irié Revoltés. To, co říkáš ty není ani náhodou pravda. A i tak, kultura kolem rapu, o které mluvíš, je svým způsobem skvělá. Především to, kde tato kultura vznikala, podívej se trochu pod povrch.

A starší věci o kterých mluvíš? Co je lepšího, než pořádnej ranně devadesátkovej gangsta nigga real rap?

https://www.youtube.com/watch?v=sveMtjVLh34

https://www.youtube.com/watch?v=uS4CvCGFyqc

Veškerá hudba je dobrá, jen se musí umět jí dělat.

Člověk nesmí mít klapky na očích.

59 petr petr | 21. srpna 2016 v 11:24 | Reagovat

V komentářích jsem četl že něco co nedá nějakou práci není hudba. Lidi. Sám vím ze zkušenosti. Udělat si sám nějaký beat je hrozně těžké. Samozřejmě na profesionální úrovni se o beat nestará samotný rapper ale má své producenty. Ale i tak.. Něco takového dá hromadu práce. Vůbec netušíte co tgo obnáší a píšete jak je rap sračka a podobně. První si něco zjistěte a potom piště. PEACE

60 BarbaraJane BarbaraJane | Web | 21. srpna 2016 v 13:16 | Reagovat

Jestli posuzuješ podle toho, co hraje v běžných rádiích, pak asi jo, dost z toho je odpad. Osobně rap nebo hiphop nemusím, ale myslím, že v tomhle článku zbytečně házíš celé žánry do jednoho pytle. Rap přece nemusí být o tom, jaký je interpret borec, naopak může zpracovávat dost aktuální témata. Každý žánr má interprety, kteří jsou prostě skvělí, a pak taky takové, kteří by nejlíp udělali, kdyby do hudby nikdy nezačali fušovat.

61 Libor Libor | Web | 21. srpna 2016 v 13:40 | Reagovat

"Co se hraje v rádiích" - to je trochu vágní pojem. Jistě je dost radikální rozdíl mezi tím co hrají třeba na Impulsu a na Rádiu 1, ne?

Rapu třeba nerozumím, ale že bych kvůli tomu tvrdil, že to není hudba, to ne. Stejně tak nemusím metal a spol.

62 Rory Rory | 21. srpna 2016 v 14:31 | Reagovat

Já zkrátka nemůžu souhlasit. Zřejmě patřím do té skupiny lidí, kteří tuhle hudbu neodsuzují, právě naopak. Pro mě je to tak, že ráda na hudbu tancuju, chci se vyřádit, takže remixy, taneční hudba - jestli zpívají nebo ne, je mi celkem šumák, hudba hned nemusí znamenat, že mi do toho musí kdekdo kvákat. Ale taky si poslechnu tvůj odsuzovaný rap - ty ženský v bikinách, řetězy a atd. jsem naposledy viděla ve videoklipu ještě snad od 50 Centa kolem roku 2000+, jinak o ničem nevím a to rapovou scénu jakš takš sleduju ;) Ale u rapu je zase rozdíl mezi Eminemem a Pitbullem, kterého fakt dost nemusím. Myslím, že pro všechny existuje nějaká nevkusná hudba. Ale ještě jsem se nesetkala s někým, kdo by měl potřebu to urážet (a všechny posluchače!) že to NENÍ hudba :-!  Já se považuju za milovníka hudby, poslechnu si samotné piano, housle nebo něco jiného, poslechnu si starší české a zahraniční písničky, poslechnu si i něco od Gotta, poslechnu si něco tvrdšího, i nějaké slaďárny, instrumentál a vážím si všech žánrů a ztvárnění hudby. A tohle mě zkrátka prostě uráží no, že prej není hudba... [:tired:]  O_O  :-x

63 Mike Mike | Web | 21. srpna 2016 v 16:11 | Reagovat

Omlouvám se, ale přijde mi, že autorka kdysi viděla nějaký špatný pokus o rap, udělala si podle toho obrázek na celý hudební styl, a teď o tom napsala článek, protože nevěděla, o čem jiném psát. Přednést ta největší klipová klišé, které dnes už využívá jen snad česká amatérská scéna, to prostě není argument. Nehledě na to, že hned házet všechny do jednoho pytle není zrovna moudré...

A ohledně remixů... Těch, kde se opakuje třeba jedna věta pořád dokola, těch sice skutečně pár je, ale opravdu se v rádiích moc nehrají a je jich oproti jiné tvorbě naprostá menšina. A pokud jde o věci bez textu...písničkou se to opravdu nazvat nedá, ale HUDBA to pochopitelně je a s tím při nejlepší vůli nic neuděláš. To, jestli se ti líbí nebo ne, to už je věc jiná. ;-)

64 m4verick2 m4verick2 | Web | 21. srpna 2016 v 16:26 | Reagovat

Je vidět, že toho o hudbě moc nevíš, ale nechci se tě dotknout.
Samozřejmě, že rap je hudba, i když ho neposlouhcám a vlastně ho nesnáším. Ale to zdaleka není všechno. Jsou tu další, mnohem pokročilejší styly, jako například glitch nebo ambient. A troufám si tvrdit, že to je mnohem větší umění než např. pop nebo rock. Interpreti experimentují a posouvají hranice dál, nesetrvávají na jednom místě, a proto mají můj obdiv.
Doporučuji zadat si do googlu "Ishurk's Guide to Electronic Music" pro rozšíření obzorů ;-)

65 fanfictionsklainer fanfictionsklainer | Web | 21. srpna 2016 v 16:40 | Reagovat

Yes! Ano! konečně někdo se stejným názorem na rap!!! :D Taky ho nenávidím, přesně jak říkáš, básnička o "borcovi", kterého chtějí všechny ty "modelky" v klipu. -_- A to Dj... Mám radši, když už je to remix, tak ať je to písnička a ne, jak říkáš, tři slova, která nedávají smysl... :) Poslouchám pouze písničky, co byly v hitparádách do roku 2010-2013... dále už jsou o ničem. :( Proto jsem ráda, že mě kamarád naučil na metal a hard rock, takže mám pořád co poslouchat. :D :D :D

66 DRAK DRAK | Web | 21. srpna 2016 v 17:58 | Reagovat

nesouhlasím, to je velmi zúžený pohled na současnou hudbu.
ano, rap nemusím, ale nikomu ho neberu. jinak můžeš vybírat z nesmírného množství žánrů:
rock (klasický, symphonic, psycho, alternativní, country...), metal (klasický, speed, pagan, goth, trash...), hardcore, punk, goth, industrial, EBM, dark wave, cold wave, pop, electropop, techno, psychobilly, country, world music, etno beat...a další a další...stačí? klasická rádia ovšem tyhle žánry moc nehrají, ale na internetu je právě těch žánrových stovky. stačí jen hledat :-)

67 DRAK DRAK | Web | 21. srpna 2016 v 17:59 | Reagovat

a nebo zkus jazz, ten má také pěkné žánrové rozpětí ;-)

68 Marka Marka | Web | 21. srpna 2016 v 19:34 | Reagovat

nemůžu říct, že by rap pro mě nebyl hudbou - taky jsem ho jeden čas poslouchala -, ale teď jsem v éře, která mě nejspíš jen tak nepustí tvrdší hudby... Zažívám tak supr věci s úžasnými lidmi, protože úplně jinak myslí, nechovají se jako ovce, ... je toho moc, hlavně ta hudba pro mě znamená názory.. což se o zamilovaných písničkách na jedno brdo nedá říct :)

69 Eleanor Eleanor | E-mail | Web | 21. srpna 2016 v 20:15 | Reagovat

Co se týče rapu částečně s tebou souhlasím. Ale jen částečně, protože rapery jako 50Cent či Eminem sice nemám v lásce, ale jejich texty se snaží něco říct - upozornit na špatnou situaci lidí v amerických ghettech, kritizují politiku a nahlas říkají, co si ostatní jen myslí. V tomto ohledu rap uznávám, nicméně neposlouchám.

Remixy vidím jen jako způsob jak vydělat na znovuvzkříšení staré profláklé písničky.

70 teriseklifestyle teriseklifestyle | 21. srpna 2016 v 22:34 | Reagovat

Ahojky, mám uplně stejný názor na dnešní v uvozovkách hudbu .. Ne hubda to opravdu není :D ... A mimochodem taky poslouchám třeba deset let a víc staré písničky, protože to už jak si tu psala se dá alespoň nazývat hudbou. Moc hezký článek ! Měj krásný den, Terka :)

71 Baruschka Baruschka | E-mail | Web | 22. srpna 2016 v 0:33 | Reagovat

Někdy si nostalgicky pomyslím, že byly doby, kdy hudbu zajišťoval ptačí zpěv a večer ještě dupání okolo kmenového ohniště.
A nějak moc se nám to vyvinulo :-)
Jsem celkem ráda, že si neposlechnu hudbu za takových 200 let.
Třeba proto, že už teď nějak nechápu kde je nějaká melodie a vlastně hudba :-)
Ale kdo ví, jak to tak občas zaslechnu, možná se vracíme k tomu dupání okolo totemu, ne?

72 chudobka1970 chudobka1970 | Web | 22. srpna 2016 v 6:18 | Reagovat

Je hudba dobrá a hudba nepovedená. A to platí pro každou hudební kategorii v každé době. V současnosti i v minulosti najdeš hudební perly i paskvily. Odsuzovat jeden směr jen proto, že se ti nelíbí nebo že mu nerozumíš mi přijde nefér. Hudba je velmi široký pojem... :-)

73 Petr Minařík Petr Minařík | Web | 22. srpna 2016 v 6:50 | Reagovat

Jak říkám, je to těžký založit skupinu a ještě těžší je dát tomu jméno tak aby vystihovala dobu, ale musím pokračovat, tak snad nebudu mít hlad

74 TerrSeme TerrSeme | E-mail | Web | 7. května 2017 v 5:44 | Reagovat

Viagra Et Performance  <a href=http://byuvaigranonile.com>viagra</a> Kamagra Priceminister Discount Amoxicilina With Next Day Delivery On Line Meds Compare Prices Viagra Generic 100mg

75 Leri Goodness Leri Goodness | Web | 17. září 2019 v 18:58 | Reagovat

Konečně čtu myšlenky někoho, kdo současnou (ne)hudbu vnímá stejně. Někdy si tajně přeju probudit se v minulým století a propadnout do extáze na koncertě Doors, obdivovat chraplák Janis Joplin, zruinovat se při řežbě Stooges a  Iggyho tancích....vlastně, když si to tak uvědomím, mi chybí interpreti, které jsem ani nezažila. Zvláštní. Jsem toho názoru, že dnešní svět postrádá více opravdových umělců, "lidských bohů", jak já tomu říkám.

76 Elltraild Elltraild | E-mail | Web | 14. listopadu 2019 v 23:37 | Reagovat

Amoxicillin Mg Per Kg Comprar Viagra En Madrid Sin Receta Cephalexin For Dogs With Bladder Infection  <a href=http://cure-rx.com>online pharmacy</a> Dexamethasone Fast Delivery Cialis Generique Canada How Long Does Viagra Last

77 Petr Petr | E-mail | 28. prosince 2019 v 23:15 | Reagovat

Rozhodně nejsi sama, kdo to takhle má a ROZHODNĚ se nenech strhnout nebo ovlivnit stádem tupejch ovcí, co poslouchají hudby podobných kvalit.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama